R.E.M. - Singles Collected
Tracklist
- "Radio Free Europe" (Edit) – 3:11
- "There She Goes Again" (Lou Reed) – 2:50
- "So. Central Rain" – 3:16
- "King of the Road" (Roger Miller) – 3:13
- "(Don't Go Back To) Rockville" (Edit) – 3:54
- "Catapult" (Live) – 3:55
- "Cant Get There from Here" (Edit) – 3:13
- "Bandwagon" (Berry, Buck, Mills, Stipe, and Lynda Stipe) – 2:16
- "Wendell Gee" – 3:02
- "Crazy" (Randall Bewley/Vanessa Briscoe/Curtis Crowe/Michael Lachowski) – 3:03
- "Fall on Me" – 2:50
- "Rotary Ten" – 2:00
- "Superman" (Mike Bottler and Gary Zekley) – 2:52
- "White Tornado" – 1:55
- "The One I Love" – 3:16
- "Maps and Legends" (Live) – 3:15
- "It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)" (Edit) – 3:11
- "Last Date" (Floyd Cramer) – 2:16
- "Finest Worksong" (Other Mix) – 3:47
- "Time After Time Etc." (Live, September 14, 1987) (includes a portion of "Red Rain", written by Peter Gabriel) – 8:22
Průměr hodnocení
Poslední hodnocení
kompilace
1994
další alba
Komentáře
Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
07.05.2012 - 19:27 | blueskin
Nevím, zda byli R.E.M. první kapelou, která přišla s konceptem bestofky v podobě pravidelného střídání singlových áček a béček, každopádně se jim ale povedlo vnést do poněkud zatuchlého a recenzenty značně neoblíbeného, protože a priori podezřelého, segmentu alb závan čerstvého vzduchu.
Pro tvorbu R.E.M. byl vždycky charakteristický určitý rozpor mezi dvěma polohami. Na jedné straně tu byla oficiální tvář kapely, vážná a lehce pochmurná. Vedle ní ale existovala ještě ta méně exponovaná, jaksi hravější a plebejštější.
Na Singles Collected jsou naštěstí zastoupeny obě, byť mírně převažuje ta obvyklejší, tedy vážná - zde v zastoupení singlů jako So. Central Rain, Wendel Gee či živých provedení skladeb Maps & Legends a Time After Time Etc. Tu druhou polohu zas reprezentuje opilecký jam King Of The Road nebo rozverné béčko Bandwagon.
Kompilace jasně dokládá, že se komerční zájmy vydavatelské firmy, o které jde u podobných projektů především, nemusí vždy minout s uměleckou hodnotou výsledného díla.