Za novinkou "Death Of A Bachelor" nestojí pouze Urie, ale celý zástup producentů a doprovodných hudebníků, kteří si dle hlavního mozku Panic! At The Disco nezasloužili býti plnohodnotnými členy. Můžeme si myslet, že je mladý, teprve osmadvacetiletý multiinstrumentalista problémový a egocentrický, ale nelze mu upřít jistou dávku geniality, zejména pak té hudební. Brendon zvládl album nejen nazpívat, ale nahrál si i bicí, kytarové a basové party. Za pomoci producentů se také podílel na napsání všech skladeb nahrávky. Panic! At The Disco jsou zkrátka již ryze autorským projektem výstředního amerického hudebníka.
Brendon Urie se na novince opravdu snaží a zejména jeho hlasové výkony jdou někdy za hranice běžných fyzických možností ("Victorious", "Crazy=Genius"). Ohromná práce je vidět za aranží jednotlivých písní. Urie si s každou skladbou pohrál a vtiskl jí osobitou tvář. Díky tomu je "Death Of A Bachelor" jednou z nejpestřejších nahrávek kapely.
Novinka je oproti minulému albu "Too Weird To Live, Too Rare To Die!" dospělejší, barvitější a hlavně hravější. Počin z roku 2013 nezachytil tehdy ještě dvoučlennou skupinu v nejlepším skladatelském rozpoložení a produkovaný disco-rock neměl valnou uměleckou ani hitovou úroveň. Předposlední zářez v diskografii tak zamířil na kvalitativní dno tvorby Panic! At The Disco. Aktuální počin více než tanečními rytmy a litry elektroniky zaujme teatrálností a okázalostí v duchu britské legendy Queen nebo... číst dále
Za novinkou "Death Of A Bachelor" nestojí pouze Urie, ale celý zástup producentů a doprovodných hudebníků, kteří si dle hlavního mozku Panic! At The Disco nezasloužili býti plnohodnotnými členy. Můžeme si myslet, že je mladý, teprve osmadvacetiletý multiinstrumentalista problémový a egocentrický, ale nelze mu upřít jistou dávku geniality, zejména pak té hudební. Brendon zvládl album nejen nazpívat, ale nahrál si i bicí, kytarové a basové party. Za pomoci producentů se také podílel na napsání všech skladeb nahrávky. Panic! At The Disco jsou zkrátka již ryze autorským projektem výstředního amerického hudebníka.
Brendon Urie se na novince opravdu snaží a zejména jeho hlasové výkony jdou někdy za hranice běžných fyzických možností ("Victorious", "Crazy=Genius"). Ohromná práce je vidět za aranží jednotlivých písní. Urie si s každou skladbou pohrál a vtiskl jí osobitou tvář. Díky tomu je "Death Of A Bachelor" jednou z nejpestřejších nahrávek kapely.
Novinka je oproti minulému albu "Too Weird To Live, Too Rare To Die!" dospělejší, barvitější a hlavně hravější. Počin z roku 2013 nezachytil tehdy ještě dvoučlennou skupinu v nejlepším skladatelském rozpoložení a produkovaný disco-rock neměl valnou uměleckou ani hitovou úroveň. Předposlední zářez v diskografii tak zamířil na kvalitativní dno tvorby Panic! At The Disco. Aktuální počin více než tanečními rytmy a litry elektroniky zaujme teatrálností a okázalostí v duchu britské legendy Queen nebo třeba mladších The Darkness. Potěší lehčí, ne až tak vážně brané texty k úvodní pecce "Victorious", démonické "Emperor's New Clothes" i originální "The Good, The Bad And The Dirty".
Urie ovšem neotočil své hudební směřování nikterak kategoricky, spíš si vytáhl to lepší ze svých děl a přidal k tomu něco z inovátorských nápadů, kterými disponoval od počátků působení na scéně. Dobrým příkladem je až cirkusově ztřeštěná "Crazy=Genius", kterou jen namixovat muselo dát hodiny, ne-li dny práce. Současná rocková scéna směřuje spíše k jednoduchosti, odkazu počátků rock'n'rollu a až garážovému zvuku, ale Urie se pořád drží té své drzé velkohubosti, kterou je tak proslulá samotná domovina kapely - Las Vegas.
Panic! At The Disco na "Death Of A Bachelor" udělali kus práce, kterou je třeba ocenit. Deska sice nemá vyložený hit, ale ani ryze špatné skladby. Důležité je, že novinka baví svou hravostí a dle statistik to ocenili i fanoušci. Páté album nepochybně vylepšuje renomé zkřivené předchozí studiovkou a formaci znovu vrací na vrchol.
Komentáře