"Every Weekend" je již třetí řadovka mladíků z Leedsu a řekněme si na rovinu, že přišel čas na lámání chleba. Pokud svým debutovým albem "Music For An Accelerated Culture" dokázali poměrně překvapit a zaujmout širší veřejnost, následující deskou "For The Masses" spadli do průměrného (ba podprůměrného) bahna. A z následovníků Pendulum se tak stali otloukací beránci. Právem. Jak už poznamenal ve své recenzi kolega Adam Eff, tvorba Hadouken! je silně přepálená a afektovaná. Doufejme, že se poučili z chyb a třetí deska zmíněnými defekty trpět nebude. Pokud ano, je možné, že o Hadouken! nejspíš už brzy neuslyšíme.
Nelze čekat, že by se tvorba a postupy nějak výrazně lišily od dosavadní produkce, a tak úvodní "The Vortex" nepřináší vůbec nic nového. Rapová vložka v elektronickém futuristickém hávu je jen malým vzrušením z nijak překvapivého úvodu. Fanoušci formace však nemusí věšet hlavy, to lepší ještě přijde. O následující, již dříve vypuštěné "Levitate" si dovolím tvrdit, že se jedná o jednu z nejenergičtějších skladeb, kterou mají Hadouken! na svědomí. Jasná tutovka na pořádně organickou party, která musí rozpohybovat i beznohého.
Aby toho překvapení nebylo málo, "Bliss Out", "As One", "Bad Signal" a "Parasite" jsou trhavinou vtěsnanou do několika minut a člověk si nemůže neodpustit si s nimi hlasitě zařvat. Dýchavičnost a tupost "For The Masses" je ta tam. Tři roky čekání se vyplatily. Pánové nachytali potřebné nápady,... číst dále
"Every Weekend" je již třetí řadovka mladíků z Leedsu a řekněme si na rovinu, že přišel čas na lámání chleba. Pokud svým debutovým albem "Music For An Accelerated Culture" dokázali poměrně překvapit a zaujmout širší veřejnost, následující deskou "For The Masses" spadli do průměrného (ba podprůměrného) bahna. A z následovníků Pendulum se tak stali otloukací beránci. Právem. Jak už poznamenal ve své recenzi kolega Adam Eff, tvorba Hadouken! je silně přepálená a afektovaná. Doufejme, že se poučili z chyb a třetí deska zmíněnými defekty trpět nebude. Pokud ano, je možné, že o Hadouken! nejspíš už brzy neuslyšíme.
Nelze čekat, že by se tvorba a postupy nějak výrazně lišily od dosavadní produkce, a tak úvodní "The Vortex" nepřináší vůbec nic nového. Rapová vložka v elektronickém futuristickém hávu je jen malým vzrušením z nijak překvapivého úvodu. Fanoušci formace však nemusí věšet hlavy, to lepší ještě přijde. O následující, již dříve vypuštěné "Levitate" si dovolím tvrdit, že se jedná o jednu z nejenergičtějších skladeb, kterou mají Hadouken! na svědomí. Jasná tutovka na pořádně organickou party, která musí rozpohybovat i beznohého.
Aby toho překvapení nebylo málo, "Bliss Out", "As One", "Bad Signal" a "Parasite" jsou trhavinou vtěsnanou do několika minut a člověk si nemůže neodpustit si s nimi hlasitě zařvat. Dýchavičnost a tupost "For The Masses" je ta tam. Tři roky čekání se vyplatily. Pánové nachytali potřebné nápady, které tak viditelně na minulé desce chyběly (tam fakt vařili doslova z vody), a spolu v kombinaci s neuvěřitelným entuziasmem nahráli desku minimálně srovnatelnou s debutem. Oproti němu však značně přitvrdili a je více cítit vliv dubstepu. Skladby jsou také daleko lépe gradovány, čímž odsekali velké množství hluchých a nudných míst, kterými v minulosti některé kusy trpěly. Pro srovnání poslouží singly "Mic Check" a "Parasite", kde první uvedený se úderností a energií nemůže novince rovnat. Zde je onen posun nejmarkantnější.
Pro ty, kteří nad nimi zlomili hůl, navařili pořádně silný životabudič a zdecimovanou reputaci si tak zachránili. Ano, i novinka má hluchá místa a není v žádném případě perfektní. Celkově Hadouken! dlouhohrající formát tolik nesvědčí, oproti jednou za čas vypuštěným singlům a remixům. Dá-li se to tak říct, lépe to snad v jejich případě spáchat ani nešlo. Ze všech deseti skladeb je slabší snad jen "Spill Your Guts", v ostatních případech se jedná o prvotřídní elektronické orgie, nad kterými musí slintat leckterý elektrofil čerpající sílu ze zmíněných Pendulum, Prodigy či Does It Offend You, Yeah?. Hadouken! doslova utekli hrobníkovi z lopaty.
Komentáře