80 %
Xindl X - Fén X
Xindl X proto dostál názvu aktuální desky a jako bájný fénix vstal z popela. Album šťavnaté jak burčák ve vás po ochutnání pěkně...
80 %
David Gilmour - Luck and Strange
Ve světle všemi směry propíraných reunionů Oasis a Linkin Park začalo po sítích kolovat meme, které si z návratu obou kapel utahuje v...
60 %
Sia - Reasonable Woman
"Šestku! Vždyť jí dal šestku, tak to přece nemůže být až takový průšvih," řeknete si asi při pohledu na číslo, které se v tomto...
90 %
IAMX - Fault Lines²
"Tato alba popisují nesmírně důležité období sebepoznávání. Působí nejbrutálněji ze všeho, co jsem vytvořil. Jak zapadám do světa,...
90 %
Fontaines D.C. - Romance
Když se před deseti lety Fontaines D.C. dali dohromady, nikdo ještě netušil, snad ani oni sami, kam je osud zavede. Členy kapely už od samého...
80 %
Powerwolf - Wake Up the Wicked
Powerwolf společně se svými švédskými kolegy Sabaton dál vládnou současné melodické metalové scéně a nadšení svých fanoušků...
17.11.2017 - 5:29 | poutnik
Lidé, kterým se toto líbí
Midge Ure přebírá kormidlo, Ultravox zvedá kotvu a na plné plachty vyplouvá z vod glam rocku do tehdy ještě ne zcela probádaného oceánu novoromantického syntpopu. První zastávkou je Vídeň, po Quartetu mé druhé nejoblíbenější album. Rozmáchlé kompozice mísí smyčcové plochy z řezavou kytarou a bicími, které Warren Cann zvládá s přesností automatického bubeníka, a nemá to chybu. Od úvodní instrumentálky Astradyne, přes naléhavé New Europeans, zběsilé tempo Sleepwalk a klavírní intro Private Lives až k dokonalé titulce Vienna.
09.11.2015 - 18:47 | Yack1
Opravuji své hodnocení o jednu hvězdičku. U některých alb mi trvá déle než je naposlouchám.
Na albu Vienna již zpívá Midge Ure a je to určitě lepší volba než John Foxx, který odešel z Ultravox a vydal se tvořit své projekty. Hudba na albu Vienna je až symfonicky aranžovaná a titulní "Vienna" to je dokonalý crossover klasiky a elektroniky, další top skladby jsou pro mne "Astradyne" a "Passing Strangers" recitativ v "Mr.X"podobný Gary Numanovi, ale sama skladba není tak chladná jako tvorby výše zmiňovaného. Rejstříky kláves se zvuky smyčcových partů, kombinované se strojovými bicími, nikoliv z automatu, ale zásluhou živého bubeníka Warrena Canna.