70 %
Pixies - The Night the Zombies Came
Zdá se, že rockoví veteráni Pixies mají na vyhledávání talentovaných basistek opravdu čich. Po Kim Deal, která se vydala na sólovou...
80 %
Dežo Ursiny - Let’s Make A Summer
The Beatmen a The Soulmen, respektive The New Soulmen, ve které se druhá z těchto formací krátce před rozpadem proměnila, se věnuje u labelu...
80 %
Kylie Minogue - Tension II
Podobně jako ve filmovém průmyslu platí i v hudbě, že když něco generuje úspěch, je třeba to rozšířit. Často se druhé díly řídí...
60 %
The Offspring - Supercharged
Co si budeme nalhávat: zatímco naživo to pořád jakžtakž šlape, po poslední nahrávce "Let The Bad Times Roll", která se The Offspring...
80 %
Nada Surf - Moon Mirror
Svůj dosud poslední materiál v podobě EP "Cycle Through" nadělila americká rocková partička svým posluchačům v roce 2021. A zatímco...
80 %
Škwor - 25 let live (2CD + DVD)
Škwor v O2 universu dva vyprodané koncerty, z nichž pořídili záznam. Když slavili dvacetiny, dokázali zaplnit i velkou O2 arenu, volbu...
17.11.2017 - 5:29 | poutnik
Lidé, kterým se toto líbí
Midge Ure přebírá kormidlo, Ultravox zvedá kotvu a na plné plachty vyplouvá z vod glam rocku do tehdy ještě ne zcela probádaného oceánu novoromantického syntpopu. První zastávkou je Vídeň, po Quartetu mé druhé nejoblíbenější album. Rozmáchlé kompozice mísí smyčcové plochy z řezavou kytarou a bicími, které Warren Cann zvládá s přesností automatického bubeníka, a nemá to chybu. Od úvodní instrumentálky Astradyne, přes naléhavé New Europeans, zběsilé tempo Sleepwalk a klavírní intro Private Lives až k dokonalé titulce Vienna.
09.11.2015 - 18:47 | Yack1
Opravuji své hodnocení o jednu hvězdičku. U některých alb mi trvá déle než je naposlouchám.
Na albu Vienna již zpívá Midge Ure a je to určitě lepší volba než John Foxx, který odešel z Ultravox a vydal se tvořit své projekty. Hudba na albu Vienna je až symfonicky aranžovaná a titulní "Vienna" to je dokonalý crossover klasiky a elektroniky, další top skladby jsou pro mne "Astradyne" a "Passing Strangers" recitativ v "Mr.X"podobný Gary Numanovi, ale sama skladba není tak chladná jako tvorby výše zmiňovaného. Rejstříky kláves se zvuky smyčcových partů, kombinované se strojovými bicími, nikoliv z automatu, ale zásluhou živého bubeníka Warrena Canna.